Ha ha ha

Pehb 2-3 hari ni memang sibuk,sampai nak tengok blog sendiri pun miss,maklumla adakala kita sibuk,adakala relaks ,itulah lumrah kehidupan.Didalam dunia yang kian mencabar ni kalau kita tidak rajin berusaha dan bijak mengambil peluang yang ada maka kita akan ketinggalan.
Tapi yang tak seronoknya semalam ofis aku blackout,maka dengan otomatiknya semua kerja aku terbengkalai,maklumla semua keje nak pakai elektrik.Nak buat report pakai komputer pun tak bole.dah tu yang paling boring nak layan blog pun jammed la jugak...so duduklah kat luar ofis sambil berangan....
Hari ni pulak...bila semua problem kat ofis aku dah ok,datang pulak satu lagi problem...iaitu chat box aku kena blok ,tak tau la kenapa,mungkin antivirus aku terlampau power sampai jadi cam tu,jadi tak dapatla aku nak join kawan-kawan kat chat room tu....so buat kengkawan harap bersabar,bila aku dah boleh halau semua virus jahat tu ,aku akan join semula ok(jika ada masaalah sila hantar pada ruangan komen haa).ok jumpe lagi nanti...
*Sapa boleh tolong camane nak solve problem ni bole la bagitau pada aku ok....i tak reti la nak wat camane.

 

4 comments:

  1. Unknown said,

    atok.. ape masalah ni? huhu..

    x leh ke retrieve balik kat homepage chatbox?

    tak pun add je la chatbox baru. lalala~~ ^_^

    on May 27, 2009 at 8:49 PM  


  2. CikYana(",) said,

    salam
    yana datang da nie
    aik mne ilang nye chatbox?

    on May 28, 2009 at 12:07 PM  


  3. CikYana(",) said,

    la apsal lak kna blok ek?
    huhuhu

    on May 28, 2009 at 2:39 PM  


  4. CikYana(",) said,

    aik td de chatbox..
    skrg da ilang pulak
    try bukak website nie

    http://www.shoutmix.com

    on May 28, 2009 at 3:37 PM